future

Hittade lite bilder på min kamera med en sminkning
som jag gjorde för någon månad sedan på skolan


Jag valde att göra någon slags "outer space" framtids sminkning.
Har velat göra det länge och felicia har gjort en snygg fotning med det en gång
och jag var sugen på att göra något liknande.
Resultat:






Jag använde ett guldigt ögonskugga/glitter som jag applicerade genom att först lägga på en gletig kräm från make up store som är till för att lägga som bas om man vill att glitter och dyligt ska fastna.
Sen duttade jag bara dit glittret med en pensel.
Men måste dutta! - För om man drar penseln så blandas lätt glittret med den kletiga basen och då förlorar skimmret sin lyster.



Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0