Inspiration

Nu har jag suttit och sökt lite efter inspirations bilder till mina sminkningar som jag hade skissat tidigare. Leopard sminkning plus en annan fjärilssminkning. Jag hade tänkt att sminka min lill syrra med en fjärils make up och min äldre syrra med leopard make up.

Mina inspirations bilder ser ut såhära:



Hittade en bra steg för steg sminkning till leopard mönstret.
Kommer förklara efter jag gjort sminkningen hur jag gick tillväga, men nu ser man
inspirationen till den iallafall.


Lite inför fjärils makeupen, kommer använda mig utav starka och klara färger,
men kommer att jobba mycket mera utåt och använda mig utav glitter också.
Förklaring kommer till när jag gjort sminkningen.



// Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0