Jennifer Godins projektarbete

Detta är bilderna från Jennifer Godins projektarbete
där jag medverkade som modell, men även lite som make up artist.

Peppers Revenge

första bilden är en "Bakom kulisserna"

Modeller: Felicia, Jens och Lovisa (jag)



Vimla


Vimla


Amanda, Felicia, Frida


Frida & Amanda


Felicia & Frida


Felicia & Jag


Felicia & Jag


Felicia & Jag


Felicia & Jag


Jag


Jag


Felicia, Jens & jag


Felicia, Jens & jag


Jens, Felicia & jag


Jens & Jag


Jens & Jag

Detta är några av alla bilderna som var med i hennes projektarbete.
Det är ett bildspel som heter Peppers Revenge.
Jag önskar att jag kunde lägga upp hela bildspelet här på bloggen, för det är så otroligt bra!
Men jag vet dock inte hur man gör.



Detta är en liten skiss där man närmare kan se hur min sminkning såg ut på de bilder när jag stod vid bordet.

Det enda jag har som bas är vanligt hudfärgat puder.
Linjerna runt ögat är målat med en flytande eye-liner
och ögonbrynet ifyllt med en svart kajalpenna.




Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0