Sommar insp. enligt lovisa

årets sommarkläder
enligt mig



HÅLL ER BORTA FRÅN:





barf..



SÖK EFTER:

  • långklänningar
  • hattar
  • shorts med hög midja
  • alternativa solglasögon. tex små runda - eller det säkra kortet wayfarers
  • mörka läppstift (kanske inte så somrigt, men sjukt snyggt tkr jag)










mina blommiga älsklingsshorts med hög midja



Någonting jag också tycker är grymt snyggt och troligen kommer ha mycket i sommar är läppstift.
Helst mörka färger. eller helt galna färger..


Rebecca & fiona




sjukt snyggt tycker jag.



Ja.. där fick ni lite sommar tips / inspiration / guide lines
kalla det var ni vill..



Lovisa



Kommentarer
Postat av: Reiser

Tjo, vilken härlig blogg ni har tjejer! Om det va inspiration ni ville sprida så har ni lyckats ;)Men har en liten fråga bara, dom svarta shortsen med hög midja, vilken affär finns dom på?

Ha det gött

Kramar :)

2011-03-23 @ 19:37:43
URL: http://justspeak.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0